5. helmikuuta 2014

Tammikuu kännykästä

Kuukauden aikana on taas tullut räpsittyä kännykällä yhtä sun toista, tässä siis vähän kuvasaastetta mun kännykästä. Pahoittelen kuvien huonoa laatua ja sitä että postaustahti on mitä on, lukio kuitenkin valitettavasti vie aikaa melkoisesti mutta teen parhaani että kirjoittelen vaan usein kun mahdollista!


1. Tosiaan, jos joku on käynyt meidän Twitteriä lukemassa (vink vink @janistenviemaa) niin varmasti on tullut huomattua mun loputtomat valitukset kylmyydestä, nyt on tosin ollut mukavasti nollan pinnassa lämpötila pari päivää. 2. Winny muutti asumaan mun huoneeseeni ihan kokonaan kuun alussa! Pikku-mies tykkää kovasti nököttää mun sängyllä ja varsinkin silloin kun mä nukun on hurjan hauskaa rallittaa pitkin poikin... I don't agree. 3. Yksi mun miljoonasta kissakuvasta, valehtelematta yli puolet mun kännykän kuvista on kissoista 4. Karhu syömässä heinää, okei sen ehkä näkee jokainen itsekin


1. Mun ja Winnyn ihku selfie 2. Tilda, Pikku-Pupu ja Rita iltapalan kimpussa 3. Nättejä maisemia järveltä :-) Voi kun tuonne vaan voisi mennä kanien ja kameran kanssa! 4. Meidän toinen kissa, Hupsu (aka maailman söpöin kissa) joka onkin tainnut komeilla täällä aikaisemminkin jos en väärin muista.


1. Maailman ihanin halipupu Hohto, mä en vaan voi tajuta miten se viihtyy niin hyvin tuossakin asennossa kun jänikset taas sinkoilee paikasta toiseen yleensä kun ne selälleen kääntää.. :D 3. Tällä kertaa Lissu ja Gina iltapalan kimpussa 4. Winnyllä oli 3v-synttärit! Iso mies jo :3


1. Helmi söpöilemässä :3 2. Winny, jotenkin kummasti siitä on tullut otettua useampia kuvia.. 3. Ajattelin että mun upea filosofian tunnilla piirtämäni yksisarvinen ansaitsee päästä julkisuuteen, kerrassaan upea luomus 4. Rita ja Tilda, ne ovat nykyään ihan hurjan samannäköisiä! Joskus ei meinaa tunnistaa kumpi on oikein kumpi :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti