10. lokakuuta 2013

Ruotsin tunnin pohdintaa

Koska ruotsin tunnithan eivät todellakaan ole ruotsin opiskelua varten päätin mä nyt vähän kirjoitella teille. Amiran poismuuton sekä Bielin ja Sonyan kuolemisen jälkeen mä oikeasti tajusin ettei mulla ole enää kuin kaksi kääpiöjänisnaarasta: Lissu ja Gina. Kanithan ovat siis äiti ja tytär jos joku ei tiennyt joten se on mulle vähän hankalampi juttu kun ainoat naaraat ovat niin läheistä sukua. Sitäpaitsi Lissullekin on alkanut kertyä ikää jo niin paljon etten välttämättä tule teettämään sillä enää poikuetta, lisäksi se ei tule raskaaksi. Yritin astuttaa Lissua kahdella eri uroksella koko viime kevään ja alkukesän ajan tuloksetta joten ehkä on parempi että mamma jää viettelemään leppoisia eläkepäiviä.

Suunnitelmissa siis olisi hankkia jostakin kääpiöjänisnaaras vahvistamaan jänislauman rivejä, siinä tosin saattaa mennä vielä aikaa kun harvoille on syntymässä mulle sopivista yhdistelmistä poikasia ja vielä harvemmat malttavat myydä naaraspoikasensa :D I know the feeling! Mutta toisaalta eipä naaraan hankinnalla nyt mikään kiire ole, hyväähän kannattaa tunnetusti odottaa.. :)

Mutta koska koeviikko alkaa olla jo pelottavan lähellä, on ehkä parempi jos alan taas keskittymään. Hejdå, vi ses imorgon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti