16. lokakuuta 2012

vastauksia

Tässä vastauksia teidän laittamiin kysymyksiin :)

1Mitä mieltä olet nuorista jotka ottavat ensinmäiseksi kanikseen kääpiöjäniksen ja pärjäävät hyvin niiden kanssa?
Vaikka on sanonta ettei kääpiöjänis sovellu ensikaniksi. Mun mielestä se kuvitellu, ettei kääpiöjänis sovi ensikaniksi, on väärin. Toki sillä on tempperamenttinen luonne, mutta se ei estä sitä ettei sitä voisi ottaa ensimmäiseksi kaniksi. Mulla ei ole mitään sitä vastaan että porukka hankkii käpöjä itselleen, on tosi hienoa että tämäkin rotu vähän yleistyy :) Ihan pikkulapsille se ei sovi, mutta esim. nuorille voi sopia vallan mainiosti.
2.Miten sinä opit tuntemaan kanisi? Ihan vaan olemalla niiden kanssa. 
1. Mikä kääpiöjäniksissä kiehtoo? Se luonne! Ja tietty sirot ja kauniit pirteet miellyttää silmää :)2. Ootko aatellu kasvattaa jotain muuta, kuin kääpiöjäniksiä? Kyllä, belgianjäniksiä! Mutta valitettavasti mulla ei riitä tilat eikä aika monelle bjänikselle. Oon haaveillu myös parista hermu-poikueesta jossain vaiheessa (83. Kelle tulee seuraavaks poikasia? :) Lissulle ja Sonyalle tulee loppu/alkuvuodesta
kuinka monta kania sulla on tällä hetkellä? 11, mutta Tarmo lähtee pian uuteen kotiinmihin meeinaat mennä opiskelemaan? Kauhajoelle eläintenhoitajaksi olis haaveina mulla mennä^^jos vaihdat paikkakuntaa, otatko kaneja mukaan?  Vaihdan ja tietenkin otan niin monta vaan kuin mahdollista :)onko suunnitteilla poikueita? jos on nii kenelle? On. Lissulle, Sonyalle, ja Isallemeinaatko hommata itsellesi kasvattajanimen kun täytät 18w? Vähän oon sitä jo miettinyt, mutta sen näkee sitten muutaman vuoden päästä.kuvaatko paljon kanejasi? Muuta en oikeastaan kuvaakkaan :D Vähän hevosia ja koiria, mutta pääasiassa kanejakäytkö paljon näyttelyissä? Nojoo, riippuu minkä luokittelee paljoksi näyttelyissä käymiseksi. Käyn suunnilleen 1-2 kertaa kuukaudessa
kuinka kaikki kanijutut alkoi? ensimmäisestä omasta kanistani Solmusta jonka sain pienenä 
monta kania sinulla on ollut yhteensä? huhhuh, nyt piti ruveta oikein laskemaan :D näin äkkiä laskettuna 26 jos poikasetkin otetaan mukaan
Kuinka paljon vietät aikaa päivässä kanien kanssa? Tämä vaihtelee tosi paljon. Joskus oon kanilassa koko päivän ja joskus käyn heittämässä vaan ruoat ja vedet äkkiä, sekä teen pikaiset siivoilut
Mikä kamera sulla on? Canon eos 550d ja 400d
kuluuko sulla paljon rahaa kaneihin? pakko myöntää että kyllä.. junalippuihin ym menee melkoisesti rahaa :') jos en harrastaisi näyttelyissä käymistä niin selviäisin paaljon halvemmalla. mun olisi tarkoitus ruveta pitämään koko ensi vuoden kirjaa kuluista täällä blogissa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti