13. lokakuuta 2012

Hoitopupuja ja uusi ulkoasu

Meille tuli Marleenilta 4 kania viikoksi hoitoon; kääpiölupat Manta ja Jasu, risteytys-herra Punpuli sekä muutama viikko sitten pois muuttanut mun oma kasvatti Junnu! Junnun sisko Gina oli ihan hurjan innoissaan kun pääsi näkemään veikkaa pitkästä aikaa, siellä ne kanilassa köllöttävät vierivieressä :') Mä oon ihastunut luppa-neitien herttaseen ja lempeään luonteeseen.. Taas. Kääpiölupat vaan ovat sellasia ihania lössyköitä ja aivan unelmia käsitellä! Voipi olla että meillekin joskus sellanen tulee, vaikka äiti nyt ei niin luppakorvaisista pupuista välitä :) Viikon päästä on gimmojen gisa jonne otan mukaan Mantan kun Marleen ei pysty ite tulemaan näyttelyihin, ja jos totta puhutaan niin en edes muista ketä kaneja ilmotin sinne :D Noh, sen näkee sitten kun vahvarit tulee.

Ja totta tosiaan, nyt alkoi se kauan odotettu syysloma! Mun tavotteena olis saada loman aikana kanilaan uusi järjestys, koska nykyinen ei ole oikein toimiva mun komppariviritelmien ansiosta. Toinen missio lomalle olisi kuvailla kaneja, nyt pitää vaan toivoa että tulee hienoa säätä. Yksi tehtävä on jo hoidettu, nimittäin uusi ulkoasu! Päivittelin sen vähän syksyisemmäksi, mitäs tykkäätte? (: Ite en ole vielä täysin tyytyväinen, joten älkää ihmetelkö jos täällä vielä joku muuttuu.

Ps. Edelliseen postaukseen liittyen: Vielä on hetki aikaa laittaa kysymyksiä tulemaan jos joku askarruttaa tai kiinnostaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti