26. helmikuuta 2012

kuvitelkaa tähän järkevä otsikko

  Pihalla on aivan ihana sää, joten kanien kuvailua ja ulkoilua luvassa (: Lisäksi pitää siivoilla jokaisen häkit, jos vaan purut riittää. Saa nähdä miten käy, koska hevostenkin karsinaan tarvis vielä, mutta turvetta voi hätätapauksessa poneille hakea navetalta ;p Illalla/iltapäivällä lisäilen sitten kuvia, ehkä myös kanilasta jos vaan saan sen edustavaan kuntoon.
  Mun pitäis rakentaa nyt loman aikana jonkinmoinen kerroshäkki-systeemi, pelottaa ihan itseäkin mitä siitä tulee.. Oon suunnitellut jo paperille sellasen, mutta se tuskin näyttää samalta enää todellisuudessa :D 3 kerrosta ja joka kerrokseen yksi häkki. Kyhäelmä tulis suunnilleen olemaan sen 140 cm korkea. Ja jos oikein ahkera oon, niin rakennan toisen samanlaisen. Sitten mulle jää ylimäärästäkin tilaa :) Koska meinaan laittaa siihen kerroshäkkiin Winnyn, Karhun, Hohdon, Sisun ja Tupun. Åsa ja Nappi saa pitää sen ison tehdashäkkinsä. Joten, mulla jää 4 tehdashäkkiä ja yksi paikka siihen kerroshäkkiin ;p On ainakin tilaa kääpiöjänis naaraalle, sitten joskus kun sellasen saan jostain hankittua. Toivotaan että kevään/kesän aikana jollakin olis myydä sopiva jänes-vauvveli :') Mutta siitä lisää joskus myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti