25. helmikuuta 2012

Winny

  Nyt ajattelin tehdä Winnystä oman postauksen, joten tässä on Winnyn "tarina":

  Alunperinhän mun oli tarkoitus hankkia hermeliini, mutta kääpiöjänis on aina ollut pienenä haaveena. Yhtenä iltana petsietä selaillessa huomasin että Emmillä oli kääpiöjänis myytävänä. Ihastelin kuvia Winnyn jonkin aikaa ja pistin sitten Emmille viestiä. Juteltiin siinä pari päivää ja Winny varattiin mulle. Sovittiin että tulen bussilla joku pvä hakemaan poitsua kotiin (: Sitten perjantaina, 30.9 lähdin siskoni kanssa koulun jälkeen bussilla kohti Tamperetta. Jännitin koko matkan ja olin hurjan innoissani omasta kääpiöjäniksestä! Vatsa oli täynnä perhosia. Kun saavuttiin perille, näin jo bussin ikkunasta Emmin ja Peten boxi kourassa, sielä oli mun Winny :') Juteltiin siinä hetken aikaa ja Winny siirrettiin meidän boxiin, se oli niin mahdottoman pieni! Kun kotimatkalla istuttiin bussissa, en pystynyt vieläkään uskomaan sitä todeksi; Winny oli mun. Olin yhtä hymyä koko matkan. Kotona kaikki ihastui siihen, eikä suotta; Winny on ehkä edelleenkin kaunein kani jonka tiedän (: Seuraavana viikonloppuna menimmekin jo Winnyn kanssa Lapualle näyttelyihin, jotka menivät hyvin, 92.5 pistettä. Äitinikin innostui kääpiöjäniksistä täysin ja haaveet niiden kasvattamisesta tulevaisuudessa syntyivät. Kun Winny oli ollut meillä jonkin aikaa, se rupesi kokeilemaan rajojaan, välillä ei meinannut ymmärrys riittää.. Se puri ja riehui.. Luulin jo ettei tästä tule mitään. Mutta viime aikoina siitä on tullut oikea unelma-kani! Se on todella sosiaalinen ja sisällä vapaana ollessaan se hyppää syliin ja seurailee, teinpä mitä tahansa. En vaihtaisi sitä mihinkään.. Ja pakko myöntää; Winny on suosikkini kaikista lemmikeistämme (;

Tässä kuvia Winnyn ensimmäisistä päivistä meillä:














Nykyään:




Kuvista näkee miten poitsu on kehittynyt talven aikana komeaksi ukkeliksi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti