19. huhtikuuta 2013

muailman söpöin pikku-pupuliini

Ennenkuin aloitan hehkuttamaan sitä kuinka suloinen Helmin poikanen on, ilmoittelen teille tähän alkuun että mun sähköposti oli päättänyt tyhjentää itsensä syystä tuntemattomasta joten kaikki mun sähköpostit ovat kadonneet jonnekkin. Eli kaikki te jotka olette multa varailleet, kyselleet poikasta tmv laittakaapa uudestaan viestiä koska en ollenkaan muista ketkä kaikki ovat poikasten perään kyselleet koska en tosiaan ole laittanut nimiä sen erikoisemmin ylös (Vaikka ilmeisesti olisi pitänyt). Sähköpostit siis osoitteeseen sannsskuk@luukku.com :)

Noniin sitten asiaan! Ensinnäkin, Ceciliaksi ja tutummin Ciciksi ristitty Helmin poikanen on kieltämättä söpöin poikanen jonka olen ikinä nähnyt! En voi käsittää miten joku vaan voi olla niin hurjan söpö :') Napsin pikkuisesta kuvia tänään ja voi kuinka Cici ei ollenkaan olisi malttanut olla kuvauksen ajan paikoillaan.. Noh, tulipahan ainakin jokunen siedettävä kuva saatua teille. Pikkuisella on toisessa silmässä tällä hetkellä aika ilkeän näköinen tulehdus mutta eiköhän se siitä parane hyväksi silmätippojen ansiosta! :) Cici ei tosiaan ole jäämässä mulle joten jos jotain teistä kiinnostaa tuo hurjan lupaavan oloinen ja herttainen hermeliini niin ottakaa yhteyttä ylläolevaan sähköpostiin. Toivotaan että se tällä kertaa vaikka säästääkin mun spostit..






Äitiii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti